جهان

درخواست برای زنده‌ به‌ گور کردن اسرای فلسطینی

یک مقام صهیونیست، اسرای فلسطینی را انسان ندانست و آنها را شایسته زنده به‌ گور شدن اعلام کرد.

«آریه کینگ» معاون شهردار قدس اشغالی در پیامی در ایکس (توئیتر سابق)، تصویری از اسرای فلسطینی در غزه را منتشر کرد و خواستار زنده به گور کردن آنها شد.

این صهیونیست افراطی با انتشار عکس اسرای فلسطینی که در غزه به اسارت صهیونیست ها درآمده بودند، نوشت: اگر من تصمیم گیرنده بودم، به بولدوزرها دستور می دادم که این مورچه ها را زنده به گور کنند.

وی، اسرای فلسطینی را حیوان خطاب کرد و آنها را شایسته زنده به گور کردن دانست.

به گزارش ایرنا، انسان ندانستن فلسطینی ها توسط معاون شهردار قدس اشغالی، موضوع جدیدی نیست و پیشتر، دیگر مقامات از جمله «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اظهارات مشابهی را بیان کرده بودند.

اظهارات صهیونیست ها درباره انسان نبودن فلسطینی ها ریشه در اعتقاد آنها به برتری قومی خود بر دیگر اقوام دارد و آنها قوم یهود را قوم برتر و برگزیده می دانند و دیگر اقوام را پست تر از خود محسوب می کنند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و صدها فلسطینی را شهید کرد.

دکمه بازگشت به بالا