افغانستانورزش

“پدیده” رونالدو: بهترین امباپه جام جهانی

رونالدو لوئیس نازاریو دی لیما، اسطوره فوتبال برزیل که با نام “ال فنومنو” شناخته می شود، به تمجید از امباپه ستاره فرانسوی پرداخت.

رونالدو بار دیگر ادعای خود مبنی بر انتخاب امباپه به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را تکرار کرد و گفت: سبک او مرا به یاد دوران بازی می اندازد.

رونالدو، بازیکن افسانه ای فوتبال برزیل گفت که معتقد است کیلیان امباپه ستاره فرانسوی به عنوان بهترین بازیکن مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 انتخاب خواهد شد.

رونالدو در گفتگو با مطبوعات بریتانیا، امباپه را که با 5 گل در صدر رقابت های پادشاهی مسابقات قرار داشت تمجید کرد و گفت: “ما می بینیم که او چقدر سریع و خوب است. سبک او مرا به یاد دوران هایی می اندازد که بازی می کردم.

او می داند چگونه از توانایی های خود استفاده کند.

او سریعتر از سایر بازیکنان است و می داند چگونه این برتری را به گل یا پاس گل تبدیل کند.» ستاره سابق 46 ساله با تاکید بر اینکه فرانسه کاندیدای قهرمانی این مسابقات است، گفت: «من قبل از بازی هم همین نظر را داشتم. جام جهانی آغاز شد. فکر می کنم امباپه به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب خواهد شد.

“نیمار قوی خواهد شد”

رونالدو با ربط دادن صحبت های نیمار ستاره بازی در پایان بازی به شدت احساسات در برزیل که در مرحله یک چهارم نهایی از مسابقات خداحافظی کرد، گفت: “فکر می کنم نیمار بعد از بازی بسیار ناامید شد. طبیعی است که او این احساس را داشته باشد. “من مطمئن هستم که او پیراهن تیم را خواهد پوشید. او هنوز جوان است، 30 سال دارد. او می تواند به راحتی در جام جهانی بعدی بازی کند.” ارزیابی خود را انجام داد.

“مردم بریتانیا باید به تیم ملی افتخار کنند”

رونالدو در مورد دیداری که انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2-1 مغلوب فرانسه شد و حذف شد، گفت: “انگلیس فوتبال بسیار خوبی مقابل فرانسه به نمایش گذاشت. موقعیتی مشابه آنچه برای برزیل رخ داد، توسط انگلیسی ها تجربه شد. در نتیجه اختلافات بسیار جزئی منجر به امتیاز به نفع فرانسه شد. مردم انگلیس باید به تیم ملی خود افتخار کنند.” اظهار نظر کرد.

دکمه بازگشت به بالا