نگاه‌ها

افغانستان معاهدات و قرار دادهای ننگینی را ثبت تاریخ کرده است

معاهده ننگین دوحه که توسط خلیلزاد بدون مشوره دولت افغانستان و بدون مشوره پارلمان و مجلسین با طالبان به امضا رسید مردم هرگز فراموش نخواهد کرد.

سوگند یاد میکنم که در زمان جهاد مجاهدین میگفتند که اگر دست کسی در دست روس ها بخورد دست آن از بریدن است. و اگر کسی با کافر رابطه داشته باشد پست ترین انسان است.

حالا که میبینم همان کسانیکه میگفتند دست دادن با روس ها و کفار گناه بزرگ و گناه کبیره است حالا همین ها نسبت به خلقی ها و پرچمی ها زیادتر به روس ها چاپلوسی میکنند و رابطه دارند.

همچنان طالبان زمانیکه مبارزه میکردند میگفتند که امریکایی ها کافر، مرتد ، بی دین و اشغالگر است ما علیه آنها جهاد میکنیم.

از روزیکه همین طالبان با زلمی خلیلزاد تفاهمنامه را امضا کرده اند یک نفر امریکایی را نمیکشند فقط تنها مسلمانان را میکشند و هدف قرار میدهند.

بناً من بعد از این دیگر ساده و خوش باور نیستم به این عقیده رسیده ام که در دوران خلقی و پرچمی میگفتند که ما بخاطر کار گران کار میکنیم آنها هم کاملاً دروغ میگفتند، همین که مجاهدین و طالبان میگفتند ما در راه خدا علیه کفار جهاد میکنیم آنها هم دروغ بوده تمام حرف ها و جهاد اینها بخاطر پول بدست آوردن قدرت بوده است بس،
من میخواهم دیگر آدم خوش باور نباشم.

متاسفانه افغانستان معاهدات و قرار داد های ننگینی را ثبت تاریخ کرده است.

Bir yazı görseli olabilir

مانند معاهده گندمک توسط یعقوب خان خائن، معاهده دیورند توسط امیر عبدالرحمن خان خائن ، معاهده که توسط شاه شجاع به امضا رسید، معاهده دوست محمد خان با انگلیس ها امضای نادر خان در صفحه قرآنکریم و عهد شکنی در مقابل حبیب الله کلکانی بالاخره معاهده ننگین دوحه که توسط خلیلزاد بدون مشوره دولت افغانستان و بدون مشوره پارلمان و مجلسین با طالبان به امضا رسید و دولت افغانستان هم اضافه تر از پنج هزار قاتلین مردم افغانستان را بدون قید و شرط آزاد ساخت، و ده ها معاهده ننگین دیگر به هر صورت تاریخ همه ی این معاهدات ننگین و شرم آور را اگر یعقوب خان امضا کرده اگر عبدالرحمان خان امضا کرده و یا کسانی دیگری هرگز فراموش نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا