افغانستان

انفجار امروز در کابل ۴ زخمی برجای گذاشت

انفجار امروز در کابل ۴ زخمی برجای گذاشتمقامات بیمارستان ایمرجنسی در کابل اعلام کردند که چهار نفر در نتیجه‌ی انفجار مین در «چهارراهی سلیم کاروان» شهر کابل زخمی شده‌اند.

مقامات بیمارستان ایمرجنسی در کابل اعلام کردند که چهار نفر در نتیجه‌ی انفجار مین در «چهارراهی سلیم کاروان» شهر کابل زخمی شده‌اند.

بیمارستان ایمرجنسی در تویتی گفته است که این زخمی‌ها از محل انفجار صبح امروز (پنج‌شنبه، ۱۱ قوس) در چهارراهی سلیم کاروان در حوزه‌ی چهارم امنیتی شهر کابل به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

براساس اعلام بیمارستان ایمرجنسی، این رویداد ناشی از انفجار مین مقناطیسی بوده است.

سخن‌گوی فرماندهی پلیس طالبان در کابل به خبرنگار کوکچه گفت که این انفجار در «چهارراهی سلیم کاروان» شهر کابل رخ داده است. وی افزود که این رویداد براثر انفجار مین کنارجاده‌ای بوده است.

به گفته وی، در این رویداد به کسی آسیب نرسیده است.

از سوی دیگر قاری سعید خوستی، سخنگوی وزارت کشور طالبان گفته که صبح امروز یک خودرو بمب گذاری شده در منطقه کاروان سلیم حوزه دهم شهر کابل منفجر شده است.

وی افزود: این انفجار تلفات جانی نداشته است.

دو روز پیش نیز شهر کابل شاهد یک انفجار بود. در این انفجار که نیرو‌های گروه طالبان هدف قرار داده شده بود، پنج نفر از جمله نیرو‌های این گروه زخمی شدند. طالبان در آن زمان هم گفته بودند که در این انفجار به کسی آسیب نرسیده است.

مسئولیت این انفجار را هم شخص و یا گروهی به عهده نگرفت.

در هفته‌های اخیر انفجار در شهر کابل به‌صورت نگران‌کننده افزایش یافته است. مسئولیت بیشتر این انفجار‌ها را گروه داعش به عهده گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا