افغانستانورزشویدئو

تیم ملی فوتبال افغانستان امشب به مصاف عمان می‌رود

شریک ساختن نسخه چاپی قرار است تیم‌ ملی فوتبال افغانستان امشب (۲۱ جوزا) به مصاف تیم عمان برود.

فیروز مشعوف سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان اعلام کرد که بازیکنان کشورمان با آمادگی خوب ساعت ۰۹:۴۰ دقیقۀ شب به وقت کابل در برابر عمان وارد میدان می‌شوند.

به گزارش کوکچه، مشعوف می‌گوید: “از هر لحاظ که فکر کنیم عمان در جایگاه‌اش از ما بالاتر است اما ما در گذشته هم نشان داده ایم که از هیچ تیم نمی‌ترسیم و برای کسب یک نتیجۀ خوب مقابل عمان به میدان می‌رویم و تمرینات خوبی داشتیم.”

این بازی در ادامۀ رقابت‌های راه‌یابی به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در قطر برگزار می‌شود.

پیش از این، بازی میان افغانستان و بنگلادش پنجشنبه شب هفتۀ گذشته با تساوی ۱-۱ پایان یافت.

تیم فوتبال افغانستان در میان ۵۶ تیم آسیا در ردیف چهل و یکم و عمان در بیست و نهم قرار دارد.

فدراسیون فوتبال افغانستان با تمام قدرت و خلوص نیت از نحوه عملکرد تیم ملی تحت هدایت انوش دستگیر رضایت کامل دارد و برای ادامه کار با این سرمربی تاکید میکند.
تیم ملی فوتبال افغانستان با وجود کسب نتیجه مساوی برابر بنگلادش، فوتبال امیدوار کننده و مدرنی را به نمایش گذاشت که امیدواریم این سبک در تیم استمرار داشته باشد.
با افتخار باید اعلام کرد، بعد از سالها تیم ملی صاحب یک سبک مدرن فوتبالی شده که این بدون شک حاصل سعی و تلاش چندین ساله مربی جوان کشور اقای انوش دستگیر میباشد.
این سبک به زمان زیاد ضرورت دارد تا به پختگی کامل برسد و بدون شک برای تیم ملی و فدراسیون فوتبال افغانستان یک افتخار بزرگ و ارزشمند به حساب می آید.
فدراسیون فوتبال افغانستان به ادامه کار با‌ انوش دستگیر تا پایان جام ملت های آسیا متعهد است و برای نتیجه گرفتن تیم ملی عزیزمان از هیچ تلاشی نیز دریغ نخواهد کرد.
به امید کسب نتایج خوب برای تیم ملی فوتبال کشور در بازی های پیش رو.
زنده باد افغانستان. تل دی وی افغانستان.
May be an image of 1 person and standing

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا