افغانستان

ثبت بالاترین آمار مرگ روزانه کرونا در افغانستان؛ 101 نفر جان باختند

با فوت 101 بیمار کرونایی طی شبانه‌روز گذشته در افغانستان، بالاترین آمار فوتی‌های روزانه این ویروس در این کشور به ثبت رسید.

وزارت صحت اعلام کرده است که در شبانه‌روز گذشته ۱۰۱ بیمار کرونایی در کشور جان‌ داده‌ و ۲ ‌هزار و ۳۱۳ مبتلای جدید شناسایی شده‌اند. موارد جدید از آزمایش ۶ هزار و ۹۲ بیمار مشکوک به‌دست آمده است.

براساس آمارهای رسمی، رقم جان‌باخته‌گان در شبانه‌روز گذشته از آغاز گسترش کرونا در کشور بی‌پیشینه است. در شبانه‌روز گذشته ۳۰۱ بیمار هم بهبود یافته‌اند.

بر بنیاد آمارهای وزارت صحت، با ثبت موارد جدید ابتلا و فوتی، شمار مبتلایان به ۹۸ هزار و ۸۴۴ تن و جان‌باخته‌گان هم به ۳ ‌هزار و ۹۴۳ تن رسیده است.

سلام‌وطندار فارسی را در فیس‌بوک دنبال کنید

در جهان نیز تا امروز بیش از ۱۷۷ میلیون و ۸۲۸ هزار تن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این میان، بیش از ۳ میلیون و ۸۴۹ هزار تن جان‌ باخته و بیش از ۱۶۲ میلیون و ۳۳۸ هزار تن دیگر صحت‌یاب شده‌اند.

آمریکا، هند، برزیل، فرانسه، ترکیه و روسیه، از جمله کشورهایی‌اند که بیش‌ترین مبتلایان به کرونا در جهان را تاکنون شناسایی کرده‌اند. از این میان، آمریکا بیش‌ترین قربانیان کرونایی را در جهان ثبت کرده‌ است. در آمریکا تا امروز بیش از ۶۱۶ هزار مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا