ورزش

بازمحمد مبارز ورزشکار مبارزات آزاد کشور حریف اوکراینی خود را شکست داد

به گزارش کوکچه بازمحمد مبارز ورزشکار مبارزات آزاد کشور در مسابقه مرکزی رقابت های فصل دوازدهم سازمان SLFC برابر زکا فتح الله زاده مبارزه کرد، مسابقه‌ای که در 4 روند و در برگزار می‌شد.

مبارز با آنکه در روند اول آرام ظاهر شد ولی در ثانیه 47 روند دوم به سمت حریف‌اش با ضربات پی هم رفت و سرانجام او را روی شانه‌ بلند کرده و نقش بر زمین نمود. سپس با حرکت سبمیشن او را از پیش رو برداشت.

این مبارزه در حالی برگزار شد که ذکا فتح الله از اوکراین با رکارد 7 برد و 11 باخت در وزن 74 کیلوگرام و بازمحمد مبارز از افغانستان با رکارد 10 پیروزی و 6 باخت با هم وارد قفس شدند.

پیش از این بازمحمد اما در روسیه مسابقه‌اش را برابر حریف روسی خود در امتیاز باخت و پس از مبارزه احمدولی هوتک در کابل اعلام نمود که او نیز در پایتخت کشور برابر حریفی از اوکراین وارد قفس مسابقات شد.

عبدالله عبدالله رئيس شورای عالی مصالحه ملی در بیانیه ای اعلام کرد: پیروزی وزرشکاران شجاع و پرانرژی کشور، بازمحمد مبارز، قهرمان مسابقه مرکزی دور دوازدهم «شب نبرد» و روح الله محمدی که توانستند با اعتماد به نفس بالا حریفان نیرومند شان را شکست بدهند، به مردم عزیز کشورم مبارک‌! برای سایر ورزشکاران پرتلاش کشور موفقیت های مزید آرزو داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا