جهان

آیا او دوباره نامزد ریاست جمهوری خواهد شد؟ بیانیه انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۲۴

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: «ممکن است مجبور شویم دوباره این کار را انجام دهیم» برای انتخابات ریاست‌جمهوری، جایی که بحث شد که آیا او نامزد خواهد شد یا نه.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره اینکه آیا در سال ۲۰۲۴ دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد یا خیر صحبت کرد.

ترامپ در سخنرانی در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار ۲۰۲۲ در دالاس تگزاس که ۳ روز است ادامه دارد، ضمن انتقاد از دموکرات ها به نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نیز اشاره کرد.

ترامپ در سخنرانی خود که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، با اشاره به انتخابات میان‌دوره‌ای که ۸ نوامبر برگزار می‌شود، گفت: بازگشت آمریکا از نوامبر امسال آغاز می‌شود و با شتاب غیرقابل توقفی که در نوامبر ۲۰۲۴ توسعه خواهیم داد، ادامه خواهد یافت. ارزیابی خود را انجام داد.

ترامپ در سخنرانی خود به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اشاره کرد و گفت: شاید لازم باشد این کار را دوباره انجام دهیم.

ترامپ همچنین از تحقیقاتی که علیه او در دوران ریاست جمهوری و پس از آن آغاز شد، انتقاد کرد.

ترامپ با دفاع از اینکه او تحت آزار و اذیت ترین فرد در تاریخ کشور است، گفت: «اگر در خانه می ماندم، این آزار و اذیت دونالد ترامپ فورا متوقف می شد، اما من نمی توانم این کار را انجام دهم زیرا کشورم و مردم آن را دوست دارم.

ترامپ چندین اشاره به تحقیقات جاری کمیته ۶ ژانویه در کنگره داشت. ترامپ با ادعای اینکه آنها در برابر «تهدیدکننده‌ترین نیروها، منافع مستقر و مخالفان بی‌رحمانه‌ای» که مردم و کشور تا کنون دیده‌اند، ایستاده‌اند، ترامپ آنچه را که اتفاق افتاد «نفرت‌انگیز» توصیف کرد.

ترامپ همچنان موثرترین نام بر اساس حزب است

در نظرسنجی که بین شرکت کنندگان در کنفرانس انجام شد، “می خواهید چه کسی را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ببینید؟” ۶۹ درصد از پاسخ دهندگان گفته اند ترامپ، در حالی که ۲۴ درصد به ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا اشاره کرده اند.

ارزیابی شد که این نظرسنجی، که به این نکته اشاره شد که رای‌دهندگان عمومی جمهوری‌خواه را نمایندگی نمی‌کند، زیرا فقط به شرکت‌کنندگان کنفرانس محدود می‌شود، همچنان از نظر نشان دادن اینکه ترامپ همچنان تاثیرگذارترین نام در پایگاه حزب است و همچنان مهم است. DeSantis به عنوان جایگزین مورد علاقه برجسته است.

ترامپ ماه گذشته در مصاحبه ای با مجله نیویورک اعلام کرد که هنوز تصمیمی در مورد نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ نگرفته است.
منبع: آژانس خبری بین‌المللی کوکچه

منبع: آژانس خبری بین‌المللی کوکچه

دکمه بازگشت به بالا