سرکرده داعش در کابل دستگیر شد

Data shows that 57 civilians and 49 security force members were wounded in the last week.

امرالله صالح، معاون اول اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی افغانستان “غلام ناصر” مشهور به “الخراسانی”، یکی از رهبران اصلی گروه تروریستی داعش افغانستان را در کابل بازداشت کردند.

به گزارش کوکچه، در ادامه این بیانیه آمده است: الخراسانی نقش اساسی در حملات تروریستی و ویرانگر در کابل و نیز قتل‌ها و آدم‌ربایی‌های تروریستی ایفا کرده است.

غلام ناصر فرزند غلام سخی، مشهور به الخراسانی، یکی از سردسته‌های اصلی گروه تروریستی طالبان داعشی و مسئول گروه تروریستی داعش در شهر کابل به دست سپاهیان گمنام امنیت ملی گرفتار شد.
الخراسانی درده‌ها حمله تروریستی و تخریبی در شهر کابل نقش اصلی داشت که بر علاوه موارد تروریستی قتل و اختطاف، عمل شنیع لواطت را نیز در کارنامه سیاه خود دارد.
الخراسانی در کنار دیگر جنایت‌هایش یک نوجوان ۱۴ ساله را از ساحه غرب کابل اختطاف کرده بود که پس از انتقال به تاله و برفک او را ابتدا با انواع و اقسام شکنجه مورد اذیت و آزار قرار داده و بعد از عمل شنیع لواط وی را به قتل می‌رساند.
امثال الخراسانی با شعارهای پوشالی، به‌اصطلاح ادعای خلافت اسلامی سر می‌دهند؛ اما در حقیقت به‌غیراز جنایت و ارضای شهوت حیوانی خود به چیز دیگری نمی‌اندیشند. این تنها یک نمونه از ده‌ها نمونه اعمال شرم‌آور تروریستان جنایتکار است.
نامبرده پس از ارتکاب به اعمال متذکره مدتی خود را از دید پنهان کرده، دزدانه و مخفیانه گشت‌وگذار می‌کرد تا اینکه توسط نیروهای دلیر امنیت ملی از ناحیه هشتم کابل گرفتار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا