نگاه‌ها

آمریکا‌یی‌ها هیچ وقت از افغانستان بیرون شدنی نیستند

شاید روزگاری بیاید که اندکی رنگ عوض کنند ولی در ماهیت همان خارجی ها اند و به کار خود ادامه میدهند.

من هیچگاهی بطور مطلق چه در صحبت ها و چه در نوشته های خود نگفته ام که تمام نیرو ها و یا قوت خارجی برای همیش افغانستان را ترک میکنند.

صرف در بعضی صحبت ها و نوشته های خود گفته ام که اگر و یا شاید قوت های خارجی افغانستان را ترک کنند یعنی کلمه اگر و شاید را به کار برده ام نه اینکه مطلق گفته باشم.

اما حالا نمیخواهم بدون اسناد و منطق چیزی بنویسم، اسناد که وجود دارد ذیلاً با شما شریک میسازم…

به عقیده من آمریکای ها هیچ وقتی از افغانستان بیرون شدنی نیستن و نخواهند شد به دلایل ذیل

۱. قرار داد به ارزش ۶۴۰۰۰۰۰۰۰۰ دالر را با کمپنی دیگ چینی که اسم کمپنی اش است Kellog Brown and Roots Services (KBR) را در سال جاری به امضا رساندن که خود شاهد بودن اینها در افغانستان و خاور میانه است باید این کمپنی تا ختم سال ۲۰۲۲ سی و پنج هزار کارمند داخل و خارجی را استخدام نمایند، به این اعتقاد هستم که کمپنی های فلور Flour PAE همچنان قرار داد های میلیون دالر گرفته اند به پروژه های مختلف افغانستان و این یک نمایش پیش نیست که آقای جوبایدن اعلان کرد که ما در سپتمبر اخراج میشویم به هیچ وجه اخراج نمی شوند بلکه آن عده افسران شان که به شکل داوطلب به افغانستان آمده اند مدت زمان کار آنها یک الی دو سال میباشد آنها دوباره باید به خانه هایشان برگردند و ما شاهد یک صحنه فلم برداری بعضی از رسانه ها خواهیم بود که گویا امریکایی ها واقعا بیرون شده می‌روند،

۲. تمام پروژه طالب سازی دیگر برای امریکا معنای ندارد باید این نام به همیشه خاموش شود و آمریکا باعث تضعیف نظام و کار و بار مردم می‌شود تا اقتصاد این کشور به حدی خراب شود که هر جوانی بخواهد کار پیدا کند جای برایش کار پیدا نشود بنا هر جوانی که بیکار ماند در برنامه پروژه داعیش سازی موفق می‌شوند یعنی برای هر جوانی بالغ که کمپیوتر و سیستم تکنالوژی را بلد باشد هفصد دالر معاش تعیین می‌شود و مردم بیچاره من که از بیکاری خسته شده ناگزیر این برنامه را قبول می‌کند و هر آنچه که آمریکا بخواهد همان را انجام می‌دهد.

۳. سیستم اطفایه به شکل ستندرد اش به مبلغ پیش از هشتاد میلیون دالر در بگرام بعد از ماه می شروع می‌شود این هم اسناد اش .

۴. تمام خانه های چوبی که در کمپ های متفاوت وجود داشت برداشته شده و از کانکریت تعمیر های مفشن جور نموده اند یعنی که برنامه طولانی است نه کوتاه مدت .

۵. تمام خط های رن وی طیاره ها جدید احداث می‌شوند به این هم بودیجه بسیار در نظر گرفته شده است

۶. نو منزل تاور کنترول طیاره که در بگرام جور شده بیش از ارزش پنجاه میلیون دالر است که این همه نشان دهنده برنامه های وسیع آمریکا در منطقه بوده و میباشد.

شاید روزگاری بیاید که اندکی رنگ عوض کنند ولی در ماهیت همان خارجی ها اند و به کار خود ادامه میدهند.

Bir şunu diyen bir yazı 'Search GovTribe GovTribe 25%Funded User ME FA805120D0005 ndefinite delivery contract Cona Augmentation Program (AFCAPV) was Brown Root Services, OJun 1,2020. The ndefinite delivery cont fundedrbytneAirEducation Education and Training C(DD-USAF) potential value awardTS$6,400,000,000 NAICS Category for the Support Services The S216 Facilities Operations Support Category Services O”Sum Our ummary AFCAP BASIC CONT RACT KBR Original Description Show Most Recent monthso) ago) Updates Details Funding Agency AD USAF) Awarding Agency Contracting Agency USAF AFMC AFIMSC) Awarded Vendor' görseli olabilirBir şunu diyen bir yazı '4:49 72% B dyncorp.jobs.net Movement Control Coord Mid Kandahar 3/19/2021 Warehouseman Kabul 3/19/2021 Movement Control Coord Mid Kandahar 3/19/2021 Heavy Vehicle Operator Kandahar 3/27/2021 Cook Kandahar 4/7/2021 Food Service Lead Kabul 3/27/2021 Food Service Lead Kabul 4/12/2021 Firefighter Kandahar 3/26/2021 Conk > <' görseli olabilir

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا