افغانستانورزشویدئو

اتیم ملی فوتسال زیر ۱۹سال افغانستان با اقتدار از سد ازبکستان گذشت

رقابت‌های فوتسال زیر 19 سال مرکز آسیا افغانستان - ازبیکستان پیروزی مقتدرانه: افغانستان ۸ ازبکستان ۱

در ادامه رقابت‌های قهرمانی مرکز آسیا تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال افغانستان با حساب ۵ بر ۱ از سد تاجیکستان گذشت و در چهارمین و آخرین دیدار افغانستان در این رقابت‌ها برابر ازبیکستان برگزار شد.

تیم ملی فوتسال زیر ۱۹سال افغانستان امروز در چهارچوب بازی‌های قهرمانی مرکز آسیا به مصاف هم رفتند و بازیکنان افغانستان با اقتدار در این مسابقه به پیروزی رسیدند.
به گزارش کوکچه؛ تیم ملی فوتسال افغانستان امروز در چهارمین بازی خود در بازی‌های مرکز آسیا به مصاف ازبکستان رفت و در یک بازی پر گل با نتیجه ۸ بر یک پیروز شد.
theaffofficial افتخار مبارک؛ افغانستان نائب قهرمان «مرکز آسیا» شد
تیم ملی فوتسال «زیر 19 سال افغانستان» با کسب 3 پیروزی مقتدرانه برابر قرقیزستان، تاجیکستان و ازبیکستان و قبولی 1 شکست برابر ایران با 9 امتیاز به مقام «نائب قهرمانی» رقابت های فوتسال «مرکز آسیا» رسید.
افغانستان امروز در آخرین مسابقه اش با حساب پرگل 8 بر 1 از سد ازبیکستان گذشت و در دیدار بعدی نیز تیم ایران با از سد قرقیزستان میزبان گذشت.
به این ترتیب در فاصله یک روز مانده به پایان این رقابت ها، قهرمانی برای ایران و نائب قهرمانی برای افغانستان در رقابت های قهرمانی فوتسال زیر 19 سال مرکز آسیا مسجل شد.
مراسم اختتامیه این رقابت ها عصر روز شنبه برگزار خواهد شد و افغانستان صاحب گردن آویز ارزشمند نقره خواهد شد.
رهبری فدراسیون فوتبال افغانستان این دستآورد پر غرور و افتخار آفرین را به تمام مردم عزیز «افغانستان» به خصوص جامعه ورزشی کشور تبریک عرض مینماید.
زنده باد افغانستان🇦🇫💪✌️

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا