ترامپ هشدار نهایی به ایران: فرصت دیپلماسی به پایان رسیده است
دونالد ترامپ در بیانیهای هشدار داد که ایران فرصتهای دیپلماسی را از دست داده و زمان برای اقدام نظامی آمریکا و اسرائيل در حال تمام شدن است. او تاکید کرد که کشورش بزرگترین و قویترین تجهیزات نظامی جهان را در اختیار دارد و هرگونه تحریک و اقدام نظامی بر عواقب سنگینی خواهد داشت.
دونالد ترامپ، رئیسجمهور سابق ایالات متحده، در بیانیهای شدیداللحن خطاب به ایران گفت: «من یک فرصت دیگر به ایران دادم تا با ما همکاری کند و توافقی صورت گیرد. بارها به آنها گفتم، در قویترین کلمات، فقط این کار را انجام دهید، اما هر چه تلاش کردند، هر چه نزدیکتر شدند، نتوانستند کاری انجام دهند. به آنها هشدار دادم که اوضاع بسیار بدتر از هر چیزی است که تصور یا شنیدهاند. آمریکا بهترین و مرگبارترین تجهیزات نظامی جهان را دارد، با برتری کامل، و اسرائیل هم پر از آن است و هم دستورات لازم برای استفاده را دارد. بعضی از تندروهای ایران با جرات صحبت کردند، اما حالا میدانند چه چیزی در انتظارشان است. آنها همه الآن مردهاند، و اوضاع فقط بدتر میشود!» او ادامه داد: «تاکنون تلفات و ویرانیهای زیادی به بار آمده است، اما هنوز زمان باقی است تا این کشتار را پایان دهیم. حملات بعدی، که در برنامه هستند، حتی بیرحمانهتر خواهند بود و ممکن است آخرین فرصتها باشد. ایران باید قبل از اینکه هیچ چیزی باقی نماند، تصمیم عاقلانه بگیرد و از این وضعیت فاجعهبار عبور کند، و آنچه روزگاری امپراتوری ایران نام داشت، نجات دهد. دیگر نباید تلفات بدهیم و ویرانی کنیم، فقط همین حالا و قبل از اینکه خیلی دیر شود، کاری بکند.» ترامپ در پایان افزود: «خدا حافظ همه شما!»










