Афганистанмир

طالبان حمله اسرائیل به فلسطین را نقض قوانین بین‌المللی خواند

وزارت امور خارجه امارت اسلامی حمله اسرائیل به شهر جنین فلسطین که در نتیجه آن چندین تن کشته و زخمی شده‌اند را به شدید ترین الفاط محکوم کرد و آن را نقض قوانین بین‌المللی خواند .

عبدالقهار بلخی،سخنگوی وزارت امور خارجه امارت اسلامی روز چهارشنبه، سی‌ام جوزا با نشر رشته تویتی حمله اسرائیل به شهر جنین در فلسطین را یک عمل وحشیانه عنوان می‌کند.

آقای بلخی تصریح کرده است که در حمله نظامیان اسرائیل به فلسطین تا اکنون تعدادی زیادی از غیر نظامیان کشته و مجروح شده‌اند از جمله یک پسر 15 ساله در میان کشته‌شدگان این رویداد می‌باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه امارت اسلامی تاکید کرده است که «این گونه اقدامات غیرانسانی نیروهای اسرائیلی علیه فلسطینی‌ها تحت آزار و اذیت، نقض صریح قوانین بین المللی، اسلامی و بشردوستانه است که مسلمانان در سراسر جهان را تحریک می کند. »

گفتنیست که اسرائیل روز دوشنبه به شهر جنین فلسطین حمله کرد و طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین 5 نفر به شمول یک کودک کشته شده است و 91 تن دیگر زخم برداشتند.

حملات نظامیان اسرائیل طی چند ماه اخیر به مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه جنین و نابلس تشدید شده و طی این حملات ده‌ها فلسطینی جان باخته و صدها تن دیگر زخمی شده‌اند.

 

Кнопка возврата наверх