هارون قرغه بر اثر سکته قلبی در هلند درگذشت

هارون قرغه یکی از نخبه های فرهنگی، شخصیت هنر پرور که سالیان متمادی چه در داخل و چه در بیرون ازکشور در خدمت جامعه و رفاه اجتماعی بود بر اثر سکته قلبی در هلند درگذشت

هارون قرغه یک تن از نخبه های فرهنگی و سازمانده برنامه های هنری، فرهنگی و رفاه اجتماعی که سالیان متمادی در خدمت جامعه نیازمند اش در بیرون مرز و داخل کشور قرار داشت بر اثر سکته قبلی در کشور هلند در گذشت.

فرهاد دریا در این باره نوشت: آنانی که در زندگی صاحبِ دید یاvisionاند، پیش از آنکه آنvisionرا با جهان شریک کرده‌باشند، می‌توانند خواب خود را به صورت مکمل و تحقق یافته، در ذهن خود تصور ‌کنند و آخر خواب را نیز ببینند. مثلن وقتی یک اثر تازه‌ی موسیقی در من کشف و خلق می‌شود، پیش‌تر از آنکه آن اثر را روی یک ساز بنوازم، با صدایم اجرایش کنم و یا آنرانوتکنم، تمام آهنگ را به‌صورت مکمل تا پایانش در ذهنم می‌شنوم.

برای تحقق خواب‌های بزرگ به تیم بزرگ و مدیریت مُدَبِر نیاز است. افزون بر تجربه‌ی کافی، اگر یک مدیر مدبر نتواند بزرگی خوابسرلشکررا درک کند و یا نتواند آرزوهای خود را در آن خواب‌ بیابد، ممکن است آن خواب و آنvisionبه‌صورت مکمل به موفقیت نیانجامد.
این مرد خدا که سلفی گرفته راهی‌است، هارون قرغه، همان مدیر مُدَبِر تیم بزرگ من استاو خواب‌ها وvisionمرا نه تنها درک می‌کند، بلکه آن‌ها را از خویش نیز می‌داند.
هنرمندان افغانستان نیز در صفحات اجتماعی خود از درگذشت وی ابراز ناراحتی کرده و پیامی های تسلیت منتشر کردند.
Başa dön tuşu