افغانستانمعیشتدنیا

مسوولان: تدابیر امنیتی مناطق مرزی با تاجیکستان افزایش یافته است

مسوولان امنیتی ولایت کندز می‌گویند که تدابیر امنیتی در سرحدات افغانستان با تاجیکستان در این ولایت افزایش یافته است و نیروهای بیشتری در مناطق مرزی جابجا شده‌اند.

مقام‌های امنیتی در این ولایت گفته‌اند که هیچ تهدید متوجه تاجیکستان از آدرس افغانستان نیست و اجازه نخواهند داد تا کسی از خاک افغانستان بر ضد کشورهای همسایه استفاده کند.

بختیار معاذ، قوماندان امنیه کندز، گفته است که در حال حاضر فعالیت‌های ضد امنیتی در این ولایت وجود ندارد و هر گاه کسی دست به مخالفت بزند، سرکوب خواهد شد.

آقای معاذ می‌گوید: «ولسوالی‌های قلعه‌زال، امام‌ صاحب و کلباد هم سرحد با تاجیکستان است که الحمدالله ما در این ولایت به اندازه کافی نیروی‌های مرزی و پولیس داریم و هیچ‌ مشکلی به کسی متوجه نیست.»

او افزوده است که فعلاً هیچ فرد یا گروه مخالف امارت اسلامی در کندز وجود ندارد و برای هیچ گروهی اجازه نمی‌دهند که امنیت مردم را مختل کند.

از سویی هم، باشندگان کندز از تدابیر امنیتی در این ولایت ابراز خرسندی می‌کنند و از امارت اسلامی می‌خواهند که تدابیربهتر امنیتی در سرحدات این ولایت اتخاذ کند.

نصیر، باشنده کندز، گفت: «فعلاً در سرحدات ما هیچ مشکلی نیست و از امارت اسلامی می‌خواهیم که امنیت را زیاد بهتر بسازد.»

گفتنی است که پیش از روی‌کارآمدن امارت اسلامی، سرحدات ولایات شمال‌شرقی به‌دلیل ناامنی به مرکز قاچاق موادمخدر مبدل شده بود اما اکنون امارت اسلامی می‌گوید که جلو قاچاق را در سرحدات گرفته‌ است.

مسوولان: تدابیر امنیتی مناطق مرزی با تاجیکستان افزایش یافته است first appeared on آریانا نیوز
.

واپس اوپر کے بٹن پر