جهان

بیانیه قابل توجه هریس: من راه بایدن را دنبال نخواهم کرد

کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا گفت که در صورت پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی، راه جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را دنبال نخواهد کرد. هریس در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: "ریاست جمهوری من ادامه ریاست جمهوری جو بایدن نخواهد بود. من نماینده نسل جدیدی از رهبری هستم."

کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا، مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز انجام داد که به دلیل نزدیکی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا شناخته می‌شود. این اولین بار است که هریس با این کانال به طور آشکار از ترامپ حمایت می کند.

او چهارشنبه شب در مصاحبه ای تند گفت که ریاست جمهوری او “تداوم ریاست جمهوری جو بایدن” نخواهد بود.

در طول این مصاحبه از هریس پرسیده شد که آیا او “کاری متفاوت” از رئیس جمهور فعلی جو بایدن انجام خواهد داد. پاسخ هریس جنجال عمومی ایجاد کرد. معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که “من نمی توانم به چیزی فکر کنم که قصد تغییر آن را دارم.”

“من نماینده نسل جدیدی از رهبری هستم”

هریس که بعدا تاکید کرد که مسیر بایدن را دنبال نخواهد کرد، گفت: “اجازه دهید خیلی واضح بگویم. ریاست جمهوری من ادامه دوران ریاست جمهوری جو بایدن نخواهد بود. مانند هر رئیس جمهور جدیدی که روی کار می آید، من تجربیات زندگی خود را به صورت حرفه ای به ارمغان خواهم آورد. تجربیات و ایده های جدید من نماینده نسل جدیدی از رهبری هستم. او گفت.

وقتی از هریس در مورد نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهد اکثریت آمریکایی‌ها معتقدند کشور «در مسیر اشتباهی است» پرسیده شد، گفت که شهروندان از بایدن و ترامپ خسته شده‌اند.

هریس پیشنهاد کرد که چند تن از اعضای ارشد سابق دولت ترامپ اکنون معتقدند که “رئیس جمهور سابق برای خدمت، ناپایدار و خطرناک است.”


بیشتر از خبرگزاری کوکچه کشف کنید

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

دکمه بازگشت به بالا