the world

نمایشعلیه ترامپ؛ 8.2 میلیون دلار در 24 ساعت جمع آوری کرد:

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا که نامزدی خود را از حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 5 نوامبر 2024 در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد، در 24 ساعت اول 8.2 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرد.

جمع آوری این مبلغ توسط دیسانتیس در مدت کوتاهی پس از اعلام کاندیداتوری،نمایش قدرتدر برابر رقیب حزبی خود، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تلقی شد.

فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و کنگره که در تاریخ 5 نوامبر 2024 در آمریکا برگزار می شود به سرعت آغاز شد.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا که نامزدی خود را از حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد، در 24 ساعت اول 8.2 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرد.

جمع آوری این مبلغ توسط دیسانتیس در مدت کوتاهی پس از اعلام کاندیداتوری، «نمایش قدرت» در برابر رقیب حزبی خود، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق تلقی شد.

جنرا پک، رئیس کمپین DeSantis این کمک‌ها راتاریخیتوصیف کرد و گفت:این کمک‌ها نشان می‌دهد که پایگاه جمهوری‌خواهان در سراسر کشور پشت سر فرماندار DeSantis جمع شده‌اند.نظر خود را بیان کرد

پک این اطلاعات را به اشتراک گذاشت که DeSantis هفته آینده یک کمپین 4 روزه را در 12 شهر در ایالت های آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی تحت عنوانتور بازگشت بزرگ آمریکاآغاز خواهد کرد.

فرماندار جمهوری خواه فلوریدا دیسانتیس در یک پیام ویدئویی که در 24 می منتشر شد، رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 اعلام کرد.

او می خواست نامزدی را در توییتر اعلام کند

انتظار می رفت دسانتیس همزمان با ارسال پیام ویدیویی، نامزدی خود را به صورت زنده در اتاق چت صوتی توییتر (فضاهای توییتر) اعلام کند، جایی که او با مالک توییتر، ایلان ماسک، در آن شرکت کرد.

با این حال، پخش این برنامه که بارها به دلیل نقص فنی قطع شده بود، با حدود نیم ساعت تاخیر آغاز شد و ماسک استدلال کرد که این وقفه ها به دلیل شرکت افراد زیادی در گفتگو بوده است.

تمایل دیسانتیس برای اعلام نامزدی خود با ماسک که بیش از 140 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد، که به انتقاد از رسانه های اصلی شهرت دارد، تأثیر گسترده ای در مطبوعات آمریکایی داشت.

Back to top button