جهان

حمله تروریستی به مرکز صنایع هوافضا در آنکارا+ فیلم

وزارت کشور ترکیه از وقوع یک حمله «تروریستی» در تاسیسات آژانس هوانوردی و فضایی ترکیه خبر داد. - وزارت کشور ترکیه از وقوع یک حمله تروریستی در تاسیسات آژانس هوانوردی و فضایی ترکیه خبر داد.

رسانه ها از وقوع حمله تروریستی در آنکارا خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری کوکچه، صدای انفجار مقابل یک شرکت هوافضای ترکیه در آنکارا رخ داده است.

رسانه‌های ترکیه‌ای از حمله تروریستی در نزدیکی ساختمان شرکت هوافضای «توساش» در آنکارا خبر می‌دهند.

وزیر یرلیکایا: ما شهدا و زخمی داریم
وزیر امور داخلی علی یرلیکایا در پلتفرم رسانه اجتماعی X بیانیه ای را ارائه کرد. یرلیکایا در بیانیه خود گفت؛ شرکت صنایع هوافضای ترکیه حمله تروریستی علیه تأسیسات قهرمان کازان (TUSAŞ) آنکارا انجام شد. متأسفانه بعد از حمله شهدا و مجروحین داشتیم. خداوند شهدای ما را بیامرزد. برای مجروحانمان آرزوی شفای عاجل دارم. مردم در جریان تحولات قرار خواهند گرفت. اظهارات منابع رسمی را در نظر بگیرید.
تیم‌های پلیس و تیم‌های پزشکی نیز به این مرکز اعزام شدند که تدابیر امنیتی شدید و هزاران کارمند وجود داشت. ادعایی مبنی بر بمب گذاری نیز وجود دارد، اما هنوز این اطلاعات تایید نشده است.

♦️ عصر چهارشنبه دوم آبان، انفجار شدیدی در مقر شرکت صنایع هوافضای ترکیه در شهر آنکارا منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر شد.

علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه در شبکه اجتماعی اکس این انفجار را ناشی از یک «حمله تروریستی» دانست و بدون اعلام تعداد دقیق قربانیان، تایید کرد که چند نفر کشته و زخمی شده‌اند.

مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست دولت ترکیه از رسانه‌ها و شهروندان خواست که در این رابطه تنها به اخبار منتشر شده از منابع رسمی استناد کرده و از توجه به شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اجتناب کنند.

دکمه بازگشت به بالا