افغانستان

یک فرمانده طالبان بدخشان با صدها نیروی جنگی خود به مقاومت پنجشیر پیوست

یک فرمانده طالبان بدخشان با صدها نیروی جنگی خود به مقاومت پنجشیر پیوست. خط اول تروریست‌ها در شتل شکسته شد. هزاران طالب هجوم وحشیانه کرده بود ذلیلانه عقب نشینی و پا به فرار زد. روحیه مقاومت‌گران دلیر هر لحظه تقویت می‌شوند. مقامت ادامه دارد….

پنجشیر یکی نیست، پنجشیر در قلب و منظومه فکری همه مومنان و آزادگان و همه شهروندان کشور که به حق و عدالت باور دارند، در سراسر جهان و در هرات، بدخشان ، تخار ، کابل، مزار، بغلان، قندز، سمنگان، جوزجان، سرپل، فاریاب، بادغیس، غزنی، پروان، کاپیسا، بامیان و قندهار و در واشنگتن و تهران و دوشنبه و ریاض و پاریس و لندن وجود دارد و به عنوان نماد آزادگی و کرامت انسانی حضورش را تثبیت کرده است.

پنجشیر به اندازه قلوب و عقول تمام آواره‌های جهان گسترده شده است. دیگر #پنجشیر تنها نیست. پنجشیر، صدا و داعیه هر یک از ما مردم افغانستان است که می‌گوییم: تو از کشتن دست بکش تا مثل انسان حرف بزنیم و انسانیت و کرامت انسانی و آزادی و عدالت به عنوان اقدس اقداس ادیان و تجارب بشر، معیار شایستگی و تقوی و فضیلت باشد.

اما «تو از آیین انسانی چه می‌دانی؟ و خدا نیز برای تو العیاذ بالله کینه توزی است، کینه توزی به دنائت حذف معنوی و فزیکی غیر خودی و دور باطل انتقام و نابودی.»
#StandWithPanjshir
‏⁦‪#SavePanjshir‬⁩ See less

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا