جهان

مادر آمریکایی برای کودک ۵ ساله خود کیف ضد گلوله خرید

مادری در آمریکا به دلیل افزایش حملات اسلحه در این کشور برای احتیاط برای فرزند 5 ساله خود کیف ضد گلوله خرید. ویدیوی تهیه شده توسط مادر در مورد اینکه در صورت حمله مسلحانه به پسرش که امسال دبستان را شروع می کند چه باید کرد، بیش از ۷ میلیون بار تماشا شده است.

مادری که در ایالت اوکلاهما آمریکا زندگی می کند برای احتیاط در مواجهه با تیراندازی های اخیر در این کشور برای پسر ۵ ساله خود یک کوله پشتی ضد گلوله خرید. کاسی والتون، مادر ۲۳ ساله نیز ویدئویی برای پسرش که امسال دبستان را شروع می کند، در صورت حمله مسلحانه به مدرسه اش تهیه کرد و این ویدئو را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

این ویدیو که توسط والتون در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، بیش از ۷ میلیون بار دیده شده است و مادر به صورت دفاعی در حال مربیگری پسر ۵ ساله خود است که یک کوله پشتی ضد گلوله با تم مرد عنکبوتی بر تن دارد.

در این ویدئو ضبط شده بود که مادر کاسی والتون با پسر ۵ ساله خود صحبت می کند و نحوه استفاده از کوله پشتی ضد گلوله را به او نشان می دهد و دستورالعمل های مختلفی می دهد.

والتون گفت: «اگر تیرانداز با شما باشد، نباید یک کلمه بگویید.

کاسی والتون به رسانه های آمریکایی گفت که پسرش وستون مدرسه ابتدایی را در این ماه آغاز خواهد کرد و از خبر تیراندازی در Uvalde، تگزاس نگران شد.

آن والتون می‌گوید: «می‌خواستم او آماده باشد و ایده‌ای داشته باشد که اگر موقعیتی پیش آمد، چه کاری انجام دهد.»

۲۱ نفر در حمله مسلحانه به مدرسه جان خود را از دست دادند

در ماه می امسال، ۱۹ دانش‌آموز و ۲ معلم در یک حمله مسلحانه در مدرسه‌ای در ایالت تگزاس آمریکا کشته شدند.

این حمله مسلحانه که در مجموع به کشته شدن ۲۱ نفر منجر شد، تأثیر زیادی در سراسر کشور داشت.

اینکه فردی که در مدرسه اووالده تگزاس تیراندازی کرد، ۱۸ ساله بود، توجه زیادی را به خود جلب کرد و سپس دولت آمریکا سن خرید اسلحه در این کشور را به ۲۱ افزایش داد.
منبع: آژانس خبری بین‌المللی کوکچه

دکمه بازگشت به بالا