افغانستانورزش

برگزاری همایش ورزشی در شهرک اسلام قلعهٔ هرات

همایش بزرگ ورزشی به منظور تشویق ورزشکاران شهرک اسلام قلعهٔ با حضور داشت رئیس و اعضای تربیت بدنی و ورزش، رئیس اطلاعات و فرهنگ‌، مسئوولان، مربیان ورزشی اسلام قلعه و جمعی از پیشکسوتان در جمنازیوم صلح و وحدت شهرک اسلام قلعهٔ برگزار گردید.
در این همایش که به گفتهٔ مسئوولان ورزشی شهرک اسلام قلعهٔ به هدف تشویق و ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران شهرک مذکور برگزار شده است، به تعداد ۲۷ تیم فوتبال و فوتسال اشتراک کرده و رژه‌ های ورزشی را در مقابل تماشاچیان و مسئوولان به اجرا درآورند.
مولوی گلاب الدین خپلواک در دیدار با ورزشکاران اسلام قلعهٔ حمایت همه‌جانبهٔ ادارهٔ ورزش ولایت هرات را از این ورزشکاران اعلام داشته و ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان و ورزشکاران افزود که ریاست تربیت بدنی و ورزش هرات پلان‌های متعددی را جهت رشد و توسعهٔ ورزش ولسوالی‌ها و شهرک‌‌های اطراف در نظر گرفته است.
در همین حال مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات در رابطه به اهمیت ورزش و مشارکت جوانان در عرصهٔ ورزش صحبت نموده و از ورزشکاران خواست تا به منظور زندگی سالم به ورزش روی بیاورند‌.
حقانی بیان داشت که جوانان ستون فقرات یک کشور می باشند و باید در جامعه آگاه بوده و در برنامه های مختلف حضور داشته باشند.
همچنان در این همایش از میان تیم‌های ورزشی شهرک مذکور، ۱۲ تیم جهت اشتراک‌ در لیگ برتر فوتسال انتخاب شدند که قرار است این لیگ در آینده نزدیک در شهرک اسلام قلعهٔ برگزار‌ شود

منبع: خبرگزاری کوکچه

دکمه بازگشت به بالا