افغانستان

کوچک کردن سینه زنان مهمترین مسئله در جراحی سلامت فرد است

امروزه عمل بزرگ کردن سینه رایج ترین عمل زیبایی در بین خانم ها می باشد. با این حال، با این وضعیت، عمل کوچک کردن سینه، عمل زیبایی مورد علاقه خانم‌هایی است که سینه‌های بزرگ دارند و به دلیل این وضعیت دائماً از درد کمر و سینه رنج می‌برند و از ظاهر زیبایی خود ناراحت هستند.

اینها تا حد امکان نباید زیاد باشد و اگر بیمار دیابتی است باید پیگیر منظم باشد. جراحی کوچک کردن سینه یکی از عمل هایی است که تقریباً بین سه و نیم تا چهار ساعت طول می کشد. حداکثر معمولاً نیاز به یک شب بستری شدن بیمار در بیمارستان دارد. صبح روز بعد، بیمار می تواند مرخص شود.

جراحی کوچک کردن سینه عمل چندان مشکلی نیست. بیمار می تواند در مدت کوتاهی به زندگی روزمره خود ادامه دهد. به طور خلاصه، این عمل راحت‌تر از عمل جراحی شکم است.

در بیماران مبتلا به فاکتور سیگار و مخصوصاً در بیماران دیابتی، تحت نظر پزشک و بیمارانی که از داروهای معمول خود استفاده می کنند، به راحتی انجام می شود. در صورتی که بیمار به طور منظم مراقبت از زخم و استحمام را نیز انجام دهد، می توان در حدود ۳ هفته بدون هیچ مشکلی به زندگی عادی خود ادامه داد.

قبل از کوچک کردن سینه


بیمارانی که تصمیم به جراحی دارند باید در مورد سابقه و سابقه خانوادگی سرطان پستان نیز به پزشک اطلاع دهند. اینها جراحی هایی هستند که در شرایط بیمارستانی و تحت بیهوشی عمومی انجام می شوند. تقریباً در مدت ۲ و نیم ساعت تکمیل می شود. قبل از عمل، بیمار از نظر بیهوشی توسط متخصص بیهوشی بررسی می شود.

تعدادی آزمایش انجام می شود. نتیجه عمل انجام شده پس از عمل در روز بعد از عمل مشخص می شود. این تسکین بلافاصله در بیمارانی که از نظر فیزیکی احساس سنگینی در پشت خود دارند، مانند کمردرد، مشاهده می شود. اگر قبل از جراحی از داروهای رقیق کننده خون استفاده شود، پزشک به بیمار می گوید آن را متوقف کند.

Meme Küçültme Fiyatları 2022 | Op. Dr. Ekrem Keskin

نکاتی که بعد از کوچک کردن سینه باید بدانید

پس از این عمل، بیمار یک روز در بیمارستان می ماند، درن وارد شده در حین عمل از بیمار خارج می شود و بیمار مرخص می شود. برای برداشتن بخیه ها، بیمار یک هفته بعد تحت نظر پزشک قرار می گیرد و پس از ۲-۳ هفته به زندگی روزمره خود ادامه می دهد.

در این مدت سوتین مخصوصی وجود دارد که بیمار باید آن را بپوشد و این سوتین مخصوص باید بعد از جراحی پوشیده شود. در عین حال بیماران هنگام پوشیدن این سوتین احساس راحتی و آرامش می کنند. حتی اگر یک یا دو روز بعد از عمل درد وجود داشته باشد، با داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک برطرف می شود و بیمار می تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

Meme Küçültme - İzmir Özel Park Tıp Merkezi - Ücretsiz Ön Görüşme

آیا بعد از کوچک کردن سینه درد زیادی ایجاد خواهد شد؟
این عمل از جمله عملیات هایی است که تقریباً بین ۲ و نیم تا ۳ ساعت زمان می برد. در حین عمل یک درن بر روی بیمار گذاشته می شود و پس از ترخیص، درن خارج می شود. بعد از عمل ممکن است بیمار در روز اول و یک یا دو روز درد داشته باشد.

اما این دردها دردهای خیلی بزرگی نیستند که باعث ایجاد مزاحمت برای بیمار شوند. با مسکن هایی که پزشک تجویز می کند به راحتی برطرف می شود و بعد از ۳ روز اول درد بیمار تسکین می یابد و به سرعت وارد روند بهبودی می شود.

آیا بعد از کوچک کردن سینه جای زخم وجود دارد؟
مهم نیست این عمل ها با چه تکنیکی انجام شود، جای زخم باقی می ماند. اما از آنجایی که این عمل یک عمل زیبایی است، اسکارهایی که روی سینه ایجاد می‌شوند، جای زخم‌های مزاحم نیستند. جای بخیه ها که در ابتدا قرمز هستند، بعداً سفید شده و به صورت خط نازکی در می آیند. به طور کلی یک وضعیت مزاحم زیبایی شناختی نیست.

خطرات کوچک کردن سینه چیست؟

Meme Estetiği Sonrası - İzmir Özel Park Tıp Merkezi
بیشتر از خطر کوچک کردن سینه، خطراتی که در هر جراحی به طور کلی وجود دارد ممکن است در این جراحی باشد. مهمترین خطرات شناخته شده خطر خونریزی، التهاب، نوک پستان و تغییر حساسیت بعد از عمل است.

از آنجایی که اینها بخیه های زیبایی هستند، جای زخم های بدی نیستند که معمولاً بسیار واضح هستند. دردی که پس از جراحی ایجاد خواهد شد یکی از شرایط عادی مورد انتظار است. سفتی سینه ممکن است رخ دهد.

ممکن است بعد از عمل زخم در بهبود زخم تاخیر داشته باشد. به ندرت ممکن است واکنش های آلرژیک رخ دهد. همه این خطرات در سطح احتمال حداقلی هستند. معمولاً این اتفاق نمی افتد، اگرچه احتمال وقوع آنها حداقل است.

آیا کوچک کردن سینه باعث سرطان می شود؟

Meme Küçültme - Yoo Retouch | Sağlık & Güzellik ve Plastik Cerrahi
یکی از چیزهایی که خانم ها نگران آن هستند این است که آیا عمل کوچک کردن سینه باعث سرطان سینه می شود یا خیر. عمل هایی که باعث سرطان سینه می شوند، نیستند.

برعکس، جراحان و دانشمندان پلاستیک می گویند که عمل کوچک کردن سینه خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد. بنابراین، در مطالعات هیچ اطلاعاتی مبنی بر ایجاد چنین خطری در نتیجه وجود ندارد.

بعد از کوچک کردن سینه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
پس از عمل، بیماران باید به مدت ۳-۴ هفته از سوتین مخصوص استفاده کنند. علاوه بر این، انجام کارهای سنگین، وزنه زدن و انجام فعالیت های ورزشی سنگین به مدت ۲ ماه ناخوشایند است. با این حال، بیمار پس از اتمام دوره نقاهت ۳ تا ۶ هفته ای می تواند به روال روزانه خود بازگردد.

کاهش قیمت سینه ۲۰۲۲

Meme Küçültme - Op. Dr. Barış Çin
این روش درستی نیست که اطلاعات قیمت ها را از اینترنت دریافت کنید. این اطلاعات را می توان با بحث متقابل بین بیمار و پزشک تعیین کرد. علاوه بر این روشی که باید در هر بیمار استفاده شود، تکنیک و ساختار فیزیکی بیمار، اندازه و مقدار بافتی که قرار است گرفته شود شرایطی هستند که قیمت ها را تغییر می دهند.

علاوه بر این، تجربه پزشک در این زمینه نیز باعث تغییر قیمت ها در کدام بیمارستان می شود. بنابراین، دقیق ترین اطلاعات در مورد این موضوع، اطلاعاتی است که با مشورت دوجانبه با پزشک به دست می آید. برای اطلاع از قیمت های کوچک کردن سینه ۲۰۲۲ می توانید بلافاصله با ما تماس بگیرید.

ساختار و اندازه سینه بر اساس شکل بدن، قد، ساختار سیستم اسکلتی و عرض شانه زنان متفاوت است. به طور کلی، میانگین وزن یک سینه معمولی بین ۸۰۰ گرم تا ۸۰۰ گرم کمتر است. سینه های بالای ۸۰۰ گرم بزرگ در نظر گرفته می شوند. سینه‌های بزرگ می‌تواند باعث مشکلات سلامتی دیگری نیز شود، به‌ویژه از نظر زیبایی. مشکلات سلامتی که می تواند توسط سینه های بزرگتر از ساختار طبیعی خود ایجاد شود.Gösterişli Meme Büyütme - İzmir Estetik Doktoru Doç.Dr. Hakan Kerem

باعث ایجاد نقص در ساختار اسکلتی فرد می شود، مانند حالت قوز پشت یا پهلو،
درد در ناحیه گردن و کمر،
مشکلات پوستی مانند راش پوشک، قارچ یا عفونت زیر سینه،
مشکل در انجام ورزش
محدودیت فعالیت بدنی،
بی حسی در بازوها به دلیل وزنی که روی گردن و شانه وارد می شود، مشکل در انجام برخی حرکات بازو،
این به صورت فشار روی دیواره قفسه سینه و معمولاً احساس سفتی است.
سینه های بزرگ می تواند باعث مشکلات سلامت جسمانی ذکر شده در بالا و همچنین ایجاد برخی مشکلات روانی شود. اینها شامل پنهان کردن سینه در ملاء عام، پیدا نکردن لباس زیر مناسب و ناراحتی و عدم اعتماد به نفس همه اینها است. عمل کوچک کردن سینه و بلند کردن سینه زمانی باید ترجیح داده شود که بخواهیم بر همه شرایط ذکر شده غلبه کنیم و راه حلی قطعی برای مشکلات تجربه شده پیدا کنیم.

هنگامی که کوچک کردن سینه مورد نظر باشد، معمولاً اعمال جراحی انجام می شود. زیرا شرایطی نیست که با دارو برطرف شود. دارو را می توان برای مشکلات پوستی روی سینه یا علائمی که ممکن است بعد از جراحی ایجاد شود استفاده کرد. دارودرمانی به ویژه در بیماری های جسمی استفاده می شود. اما با توجه به عوارض طولانی مدت مصرف دارو و تداوم اختلالات وضعیتی ناشی از اندازه سینه، جراحی کوچک کردن سینه قطعی ترین و دائمی ترین راه حل است. برای سلام کردن به زندگی سالم‌تر و ظاهری زیباتر، Op. دکتر. Evren Helvacı یکی از دقیق ترین آدرس هاست. بوسه. دکتر. اورن هلواچی و تیم او را می توان از طریق آدرس اینترنتی یا شماره تماس آنها برای انجام عمل لیفت سینه در دسترس قرار داد و بهترین کیفیت خدمات را از کارشناسان این حوزه دریافت کرد.

درباره جراحی کوچک کردن سینه و بعد از جراحی

Meme Sarkması (Göğüs Sarkması) - Prof. Dr. Şükrü Yazar

پس از مراجعه به پزشک متخصص برای عمل کوچک کردن سینه، آزمایشات و آنالیزهای لازم برای جلوگیری از بروز مشکل در حین و بعد از عمل انجام می شود. سپس روش کوچک کردن سینه با در نظر گرفتن وضعیت سینه درخواست کننده، ساختار سینه، عرض شانه، قد فرد، موقعیت نوک سینه و اندازه سینه ای که فرد می خواهد کوچک کند، تصمیم گیری می شود.

پس از جراحی کوچک کردن سینه که در زنان با سینه های بزرگ انجام می شود، ممکن است درد خفیفی در ناحیه عمل و در بازوهای فرد ایجاد شود. این طبیعی است. توصیه می شود از سوتین های ورزشی استفاده کنید که سینه ها را محکم می گیرند و می توان دکمه های آن را در جلو بسته کرد تا سینه های تغییر شکل یافته خیلی بهتر با بدن سازگار شوند. تقریباً در یک هفته، ده روز، مردم می توانند به زندگی روزمره خود بازگردند.

عمل لیفت سینه برای افتادگی هایی که در زنان با سینه های بزرگ مشاهده می شود که به طور مداوم یا بعد از شیردهی وزن اضافه و کاهش می دهند اعمال می شود. افتادگی سینه وضعیتی است که اعتماد به نفس زنان را کاهش می دهد و باعث می شود از نظر زیبایی ظاهری ناخوشایند داشته باشند. ظاهری سالم، چاق و متناسب با عمل لیفت سینه به دست می آید. جراحی‌های لیفت سینه، که روند بهبودی بسیار سبک‌تری نسبت به جراحی کوچک کردن سینه دارند، در عمل جراحی بسیار موفق بوده‌اند. دکتر. این توسط Evren Helvacı و پزشکانی که در زمینه های خود متخصص هستند استفاده می شود.

در طی جراحی کوچک کردن سینه

بزرگ کردن سینه در ترکیه - در 3 ساعت - ترک استاتيک
عمل کوچک کردن سینه برای اهداف زیبایی بر اساس تغییر شکل بافت بزرگ سینه با توجه به ابعاد بدن فرد مورد عمل است. در حین عمل، قسمت اضافی بافت سینه و پوست روی بافت برداشته می شود. انتقال نوک پستان نیز با توجه به میزان کوچک شدن سینه انجام می شود. در حین عمل بیهوشی عمومی روی فرد اعمال می شود. این عمل بین ۲ ساعت تا ۴ ساعت طول می کشد. صرف نظر از تکنیکی که باید اعمال شود، یک اسکار برشی در اطراف نوک پستان باقی می ماند. اسکار برش که پس از عمل به وضوح قابل مشاهده است، به مرور زمان نامرئی می شود و دیگر آشکار نمی شود. ماندگاری اسکارهای برش

میزان سبکی با توجه به اندازه سینه ها، تکنیک های مورد استفاده در جراحی و مهمتر از همه ویژگی های پوستی فرد متفاوت است.

بعد از عمل مشکلی وجود ندارد. درد خفیف ممکن است احساس شود و گاهی اوقات محدودیت موقتی در حرکات بازو دیده شود. در جراحی‌های کوچک کردن سینه که لوله‌هایی به نام درن وارد می‌شوند، پس از ۷۲-۲۴ ساعت درن‌ها برداشته می‌شوند. یک پانسمان نیز روی نوک پستان قرار می گیرد. پانسمان روی نوک پستان بعد از ۲ روز باز می شود و وضعیت زخم بررسی می شود. تمام بخیه ها در عرض یک هفته به طور کامل برداشته می شوند و پس از یک هفته به زندگی روزمره باز می گردند. در اولین دوره که بخیه ها برداشته می شوند، ممکن است تورم خفیفی ایجاد شود یا تغییرات رنگی روی پوست دیده شود. شرایط ذکر شده کاملا طبیعی است. در مدت کوتاهی رنگ روی پوست تغییر می کند و تورم سینه ها خود به خود از بین می رود.

بعد از جراحی کوچک کردن سینه
بازگشت به زندگی روزمره و زندگی تجاری به راحتی در عرض یک هفته پس از عمل کوچک کردن سینه امکان پذیر است. با این حال باید از ورزش های سنگین به مدت ۳ ماه خودداری کرد. افرادی که تحت عمل جراحی کوچک کردن سینه قرار گرفته اند به طور کلی به نتایج موفقیت آمیز و دائمی می رسند. به این ترتیب، سلامت روان فرد، به ویژه سلامت روان خود فرد، و سلامت روان همه افرادی که با او در تعامل است، تغییر مثبت خواهد داد. افزایش تعهد زندگی و تفکر مثبت نیز پس از جراحی مشاهده می شود. نه تنها از نظر زیبایی، بلکه رهایی از دردهای جسمی فرد، لذت زندگی را افزایش می دهد و باعث می شود فرد احساس سلامتی بیشتری کند.

سینه های کوچک شده و تغییر شکل یافته عموما اثرات طولانی مدتی از خود نشان می دهند. با این حال، عواملی مانند افزایش وزن بیش از حد، بارداری، شیردهی پس از بارداری و نیروی جاذبه زمین می توانند باعث افتادگی سینه ها شوند. برای این منظور، عمل کوچک کردن سینه توصیه می شود. جراحی لیفت سینه را می توان با کاربرد بسیار سبک تری در مقایسه با عمل کوچک کردن سینه انجام داد. از این نظر، نیازی به نگرانی در مورد افتادگی که ممکن است در طول فرآیند ایجاد شود وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا