افغانستانجهانعکس

گونه بی مهرگان دریایی کشف شده در آفریقا به نام Zelenski نامگذاری شد: ما آن را به دلیل شجاعت و شجاعت همنامش نامگذاری کردیم.

یک گونه جدید از بی مهرگان دریایی در آفریقا به نام رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی نامگذاری شده است. دانشمندان گفتند که نام حیوان باستانی Ausichicrinites zelenskyyi را به افتخار “شجاعت و شجاعت” همنامش در دفاع از اوکراین گذاشته اند.

دانشمندان لهستانی یک گونه دریایی تازه کشف شده را به نام رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی نامگذاری کردند.

گفته شد که این فسیل ۱۵۰ میلیون ساله نوعی ستاره پردار بوده که در آن زمان در آب های سنگی از خط استوا تا قطب ها فراوان بوده است. این حیوان دارای ۱۰ بازوی بلند و پنجه های شاخک مانند برای گرفتن بستر دریا بود.

از سوی دیگر، فسیل Ausichicrinites zelenskyyi که ارتباط نزدیکی با ستارگان دریایی، خیار دریایی و خارپشت دریایی دارد، اولین ستاره پردار ژوراسیک است که در قاره آفریقا کشف شده است.

پروفسور Mariusz Salamon، نویسنده اصلی این مطالعه که در مجله Open Science منتشر شده است، اظهار داشت که این فسیل به خوبی حفظ شده است و گفت: “Ausichicrinites zelenskyyi 10 بازوی بزرگ و حلقه ای از زائده های پنجه مانند داشت. این حیوان ۱۵۰ میلیون سال پیش زندگی می کرد. این نام به افتخار ششمین و رئیس جمهور فعلی اوکراین، ولودیمیر اولکساندروویچ زلنسکی، به دلیل شجاعت و شجاعت او در دفاع از اوکراین آزاد است.

از سوی دیگر، بقایای Ausichicrinites zelenskyyi در یک سازند زمین‌شناسی بزرگ در غرب میانه اتیوپی به نام حوضه نیل آبی کشف شد.

نویسندگان این مطالعه افزودند: “این فسیل جدید کشف شده در آفریقا قدیمی ترین و اولین نمونه از بازسازی در یک ستاره پر است. نمونه توصیف شده شواهدی از بازسازی پینول را نشان می دهد که اولین نمونه از این پدیده در یک ستاره فسیلی پردار است.”

منبع: آژانس خبری بین‌المللی کوکچه

دکمه بازگشت به بالا