افغانستان

طالبان را در ولایات شمال شرق کشور سرکوب می‌کنیم

وی که در یک نشستی که برای معرفی برید جنرال محمد اسلم هاشمی به عنوان معاون قول اردوی ۲۱۷ پامیر صحبت می‌کرد، بر توانایی‌های نیروهای امنیتی تأکید کرد.
قول اردوی ۲۱۷ پامیر در ولایت قندوز مستقر است که مسئولیت امنیتی ولایت‌های (بغلان، قندوز، تخار و بدخشان) را دارد که عملیات‌های نظامی راه اندازی می‌کند.
جنرال اقبال علی نادری معاون نخست ستاد ارتش ملی می‌گوید که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان توانسته‌اند که در برابر جنگجویان طالبان مبارزه کنند و مانع پیشروی آنان شود.
وی با بیان این مطلب که تلاش‌های نیروهای امنیتی و دفاعی قابل ستایش است، افزود: «برای موفقیت‌های این نیروها باید همۀ مردم از نظامیان افغانستان اعلام حمایت نمایند.»
به گفتۀ آقای نادری یگانه راه موفقیت‌های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در میدان‌های نبرد حمایت و پشتیبانی مردم می‌باشد از اینرو باید این مسئله جدی دنبال شود.
معاون نخست ستاد ارتش ملی هر چند می‌پذیرد که جنگجویان طالبان حملات شان را بیشتر ساخته‌است اما تأکید می‌کند که نیروهای امنیتی و دفاعی می‌توانند در برابر آنان ایستادگی کنند.
موصوف نظامیان افغانستان را قهرمانان کشور عنوان کرده، می‌گوید کسانی که از مردم، وطن و خاک دفاع می‌کنند و نمی‌گذارند که دشمنان حاکم شوند، آنان قهرمانان هستند.
جنرال محمد اسلم هاشمی معاون قول اردوی ۲۱۷ پامیر که به تازگی در این پست مقرر شده‌است، به مردم اطمنان می‌دهد که در راستای تأمین امنیت و مبارزه با هراس افگنی تلاش می‌کند.

آقای هاشمی می‌گوید که از همین لحظه آماده است که در سنگرهای داغ نبرد در کنار سربازان و نیروهای امنیتی افغانستان قرار گرفته و در برابر جنگجویان طالبان مبارزه کند.

سید حبیب‌الله نجفی زاده / خبرنگار خبرگزاری پیام آفتاب در شمال افغانستان (مزارشریف)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا