افغانستانعکسورزش

نام فینال در جام جهانی آرژانتین-فرانسه است

فرانسه مدافع عنوان قهرمانی با شکست 2-0 مراکش در نیمه نهایی جام جهانی 2022، حریف آرژانتین در فینال شد.

نام فینال جام جهانی فوتبال 2022 به میزبانی قطر اعلام شد. در دیداری که حریف آرژانتین را مشخص می کند، آخرین قهرمان فرانسه 2 بر صفر مراکش را شکست داد.

گل هایی که این پیروزی را برای فرانسه به ارمغان آورد را تئو هرناندز در دقیقه 5 و کولو موانی در دقیقه 79 به ثمر رساندند.

فرانسه برای قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین در دیدار نهایی که 18 دسامبر در ورزشگاه لوسایل برگزار می شود، مبارزه خواهد کرد.

مراکش که به عنوان کشور آفریقایی که برای اولین بار در تاریخ این مسابقات به نیمه نهایی راه یافت، تاریخ ساز شد، روز شنبه 26 آذر ساعت 18:00 در دیدار رده بندی سوم به مصاف کرواسی می رود.

مراکش در ششمین دیدار جام جهانی برای اولین بار از تیم حریف گل دریافت کرد.

در گروه F جام جهانی، مراکش مقابل کرواسی به تساوی بدون گل دست یافت و بلژیک را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در دیداری که نماینده عرب با نتیجه 2-1 کانادا را شکست داد، با ضربه پشت نایف آگورد تک گل را در دروازه خود دید، مراکش در مرحله یک شانزدهم پایانی که با نتیجه 0-0 به پایان رسید در ضربات پنالتی از اسپانیا گذشت و یک بر صفر پرتغال را شکست داد. در مرحله یک چهارم نهایی.او در نیمه نهایی جای خود را نشان داده بود.

رومن سایس کاپیتان مراکش به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.سایس که قبل از بازی دچار مصدومیت عضلانی شده بود، در 11 نفر اول به میدان رفت اما با عود مجدد درد، سلیم اماالله در بازی جانشین او شد. دقیقه 21 بازی

هوگو لوریس دروازه بان تیم ملی فرانسه نوزدهمین بازی خود را در جام جهانی با بازی مراکش انجام داد و با رکورد دروازه بانی که بیشترین بازی را در این لاین که متعلق به مانوئل نویر دروازه بان آلمانی است، برابری کرد.

در این رده بندی، تافارل گارد سابق تور برزیلی با 18 مسابقه پشت سر سپ مایر آلمانی و لوریس و نویر قرار دارد.

.

دکمه بازگشت به بالا