ورزش

برگزاری دوازدهمین دور رقابت‌های والیبال جام کابل

دوازدهمین دور رقابت های والیبال جام کابل صبح امروز در جمنازیوم ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

این رقابت‌ها امروز (سه‌شنبه، ۴ عقرب) با بازی تیم های والیبال صوفی کلپ و جهان سپورت آغاز گردید.

نظر محمد مطمئن سرپرست ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش و کمیته ملی المپیک ضمن صحبت پیرامون جایگاه فدراسیون‌های ورزشی و مسوولیت های آنان در قبال ورزش، گفت: شما ورزشکاران با افتخارات تان سبب خوشی برای مردم می شوید.

وی همچنین خاطرنشان کرد از مسئولیت‌های هر ورزشکار است که نسبت به حفظ و نگهداشت تاسیسات ورزشی ‌که سبب افتخارات برای افغانستان می‌شود کوشش کنند و مسئولان نیز وظیفه دارند تا امکانات و تسهیلات بهتر را برای انجام فعالیت‌های ورزشی فراهم نمایند.

مطمئن بر اهمیت و جایگاه ورزش والیبال در مرکز و ولایات اشاره نموده افزود: والیبال یک رشته مروج است، علاقه مندان زیادی دارد باید این مسابقات از سطح ولایات تا قریه ها برگزار گردد.

ایشان از رهبری فدراسیون والیبال خواست تا تلاش کنند از این رشته مانند سایر رشته‌ها که دستاورد خوب داشته‌اند، در مسابقات برون‌مرزی دستاورد داشته باشند.

دراین مسابقات تیم های شهرداری کابل ، صوفی کلپ ، سرمیاشت ، بانک ملی ، دانشگاه ابن خلدون ، افغان ملی و جهان سپورت اشتراک دارند که در دو گروه برای یک هفته با هم رقابت می کنند.

مسابقات جام کابل از ۱۲ سال قبل از طرف فدراسیون والیبال آغاز گردیده و همه ساله با اشتراک تیم های دسته اول والیبال کابل برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا