جهانورزش

ریال مادرید و بایرن مونیخ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند

تیم فوتبال ریال مادرید با پیروزی مقابل منچسترسیتی به‌عنوان آخرین تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

در آخرین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه اتحاد، تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید بود که این بازی پس از تساوی یک – یک در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

در این دیدار تک گل دقیقه ۱۲ رودریگو تا دقایق ۷۵ پا برجا بود، اما کوین دی بروینه در دقیقه ۷۶ نتیجه بازی را یک بر یک مساوی کرد.

بازی در وقت‌های قانونی با نتیجه مساوی پایان یافت و این دیدار به وقت‌های اضافه کشانده شد.

پپ گواردیولا پس از باخت شب گذشته (چهارشنبه) منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی گفت، “به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم.”

در همین حال شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

دیشب هم در دو دیدار دیگر بورسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن توانستند دو تیم اسپانیایی آتلتیکو‌مادرید و بارسلونا را حذف کنند و تکلیف نیمه دیگر نیمه نهایی را مشخص کنند.

دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی‌ لیگ قهرمانان فوتبال اروپا قرار است در ۷ می برگزار شود.

 

دکمه بازگشت به بالا