جهان

یک مرد گمشده در الجزایر با گذشت 26 سال در «خانه همسایه‌اش» پیدا شد

در یک رویداد جالب یک مرد الجزایری که حدود 26 سال پیش مفقود شده بود سر انجام در خانه همسایه او در چند قدمی خانه اش پیدا شد.

رسانه‌های خارجی به تازگی گزارش داده‌اند که این مرد که اکنون ۴۵ سال سن دارد به اسم «عمر بن عمیره » شناخته می شود او در ۱۹ سالگی و در جریان جنگ داخلی الجزایر در سال ۱۹۹۸ ناپدید شده بود.

بر بنیاد گزارش ها این مرد روز سه‌شنبه در حالتی ناگوار در انبار خانه همسایه‌اش «زنده و سالم » دقیق زمانی پیدا می شود که یکی از نزدیکان فردی که عمر را ربوده بود پُستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و طی آن از زنده‌بودن او خبر داد.

با این حال پس از انتشار این خبر خانواده عمر، بار دیگر جستجو پیرامون وی را آغاز کردند و دادستانی کل الجزایر، تحقیقات درباره این پرونده را آغاز کرد.

با این حال دادستان کل الجزایر به زود ترین فرصت دستور آغاز تحقیقات و ارسال نیروهای پلیس به خانه مذکور را صادر کرد و پس از مراجعه، پلیس فرد ناپدیدشده را یافته و متهم ۶۱ ساله را نیز بازداشت کرده است.

در حال حاضر عمر به نزدیک‌ترین شفاخانه محل برای درمان مشکلات روحی و روانی فرستاده شده است از سوی هم عمر ادعا دارد که مظنون سگ همراه او را نیز کشته است.

مسوولان جزییات بیشتر در مورد علت و انگیزه ربودن عمر از سوی این مرد ارایه نکرده‌اند.

این رویداد درحالی رخ داده است که پیش از این خانواده عمر به کمک پولیس سالها برای پیدا کردند وی تلاش کردند و اما سرنخ از وی دریافت نکردند.

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا