جهانعکس

حلزون‌های غول‌پیکر خطرناک باعث قرنطینه منطقه‌ای در آمریکا شدند

حلزون غول پیکر آفریقایی که می‌تواند به اندازه مشت انسان‌ها رشد کند و حامل انگل ابتلا به بیماری مننژیت باشد، سال گذشته پس از یک دهه مبارزه، از فلوریدا جنوبی ریشه کن شد. حالا گزارش‌ها از بازگشت این حلزون خطرناک خبر می‌دهند. حلزون ترسناکی که از آن به عنوان «حلزون غول پیکر آفریقایی» (GALS) یاد می‌شود، توسط یک باغبان در شهرستان پاسکو، ایالت فلوریدا مشاهده شده است. همچنین، این حلزون‌ها برای اولین بار در خارج از فلوریدا جنوبی رویت می‌شوند.

منطقه ای در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل هجوم حلزون های آفریقایی که خطر ابتلا به مننژیت را دارد قرنطینه شد.

منطقه ای به دلیل حمله سوم حلزون در فلوریدا، ایالات متحده قرنطینه شد.

دپارتمان کشاورزی و خدمات مصرف کننده فلوریدا (FDACS) اعلام کرد که منطقه ای در شهرستان پاسکو قرنطینه شده است، جایی که هجوم حلزون های زمینی آفریقایی که برای اولین بار در سال ۱۹۶۹ شناسایی شد، دوباره مشاهده شد.

در اطلاعات منتشر شده در وب سایت FDACS، آمده است که به مردم منطقه نیو پورت ریچی در مورد جدی بودن وضعیت هشدار داده شده است، جایی که حلزون آفریقایی که تصور می شود به صورت قاچاق به ایالات متحده منتقل شده است تا به عنوان حیوان خانگی تغذیه شود. ، ابتدا به دلیل خطر ناقل مننژیت مشاهده شد.

در حالی که منطقه تحت پوشش منطقه قرنطینه با نقشه در وب سایت نشان داده شده است، از شهروندان درخواست می شود که حلزون را بدون دستکش لمس نکنند و با خط کمک FDACS تماس بگیرند.

سالانه تقریباً ۲۵۰۰ تخم می گذارد

بیان شد که گونه های حلزون که برخی از آنها تا ۲۰ سانتی متر رشد می کنند، می توانند سالانه نزدیک به ۲۵۰۰ تخم بگذارند، می توانند از بیش از ۵۰۰ گیاه مختلف تغذیه کنند و رنگ و گچ خانه ها را بخورند تا نیاز کلسیم خود را تامین کنند. .

گزارش شده است که ممکن است چندین سال طول بکشد تا حلزون هایی که در حال حاضر در منطقه خاصی پخش شده اند، به طور کامل جمع آوری شوند.

روند پاکسازی حلزون مهاجم آفریقایی که برای اولین بار در سال ۱۹۶۹ در فلوریدا مشاهده شد تا سال ۱۹۷۵ ادامه یافت. مبارزه با حلزون مضر که در سال ۲۰۱۱ دوباره مشاهده شد تا سال ۲۰۲۱ ادامه داشت.
منبع: آژانس خبری بین‌المللی کوکچه

دکمه بازگشت به بالا