پناهندگانجهانعکس

پادشاه تاجدار چارلز با وارثان خود ژست گرفت

شاه چارلز که پس از مرگ ملکه الیزابت بر تخت نشست، با برگزاری مراسم تاجگذاری در 6 می، رسماً پادشاه انگلیس شد. کاخ باکینگهام پرتره رسمی پادشاه چارلز به همراه پسرش شاهزاده ویلیام و نوه شاهزاده جورج را منتشر کرد.

پادشاه چارلز با تاجگذاری خود در 6 مه در کلیسای وسمینستر ابی رسماً پادشاه انگلیس شد. خانواده سلطنتی برای اولین مراسم تاجگذاری در انگلستان پس از ۷۰ سال گرد هم آمدند. ک

اخ باکینگهام که قبلاً پرتره‌های شاه چارلز را با همه اعضای خانواده منتشر کرده بود، یک قاب جدید به اشتراک گذاشته بود.در کادری که توسط هوگو برناند گرفته شده بود، شاه چارلز توسط پسرش پرنس ویلیام و نوه‌اش شاهزاده جورج همراهی می‌شد. شاهزاده ویلیام 40 ساله جانشین پدرش در تاج و تخت می شود. شاهزاده جورج 9 ساله سومین وارث تاج و تخت است.

مسن ترین رئیس پادشاه چارلز، 74 ساله، مسن ترین پادشاهی شد که تاج گذاری کرد. خار مریم که از قرن سیزدهم در مراسم تاجگذاری پادشاهان انگلستان استفاده می شد. ادوارد تاج گذاری کرد.

کامیلا که به عنوان ملکه همسر شناخته می شود، پس از مراسم تاج گذاری رسما ملکه شد.

آنها به یک خانواده اصلی تبدیل می شوند

در مقایسه با تاجگذاری ملکه الیزابت، مشاهده شد که تعداد مهمانان تقریباً نصف بود. در پرتره رسمی که اعضای سلطنتی در کنار هم قرار گرفتند، تعداد کم اعضا نیز جلب توجه کرد. کارشناسان رویال تاکید کردند که در قاب منتشر شده تنها 4 نفر زیر 70 سال سن دارند.

 

دکمه بازگشت به بالا