جهان

ایوانا ترامپ همسر اول دونالد ترامپ درگذشت

ایوانا ترامپ، همسر اول دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در سن ۷۳ سالگی درگذشت. دونالد ترامپ با اعلام خبر مرگ ایوانا ترامپ با پیامی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، درباره همسر سابقش گفت: “او زنی زیبا و فوق العاده بود که زندگی الهام بخشی داشت.”

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، این خبر را به اشتراک گذاشت که همسر اول و مادر سه فرزندش، ایوانا ترامپ، در سن ۷۳ سالگی در خانه‌اش در نیویورک درگذشت.

ترامپ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Truth Social از درگذشت همسر سابقش خبر داد و گفت: «بسیار متاسفم که به بسیاری از افرادی که او را دوست داشتند اطلاع دهم که ایوانا ترامپ در خانه خود در نیویورک درگذشت.

او نوشت: “او زنی زیبا و شگفت انگیز بود که زندگی الهام بخش داشت. غرور و شادی او سه فرزندش دونالد جونیور، ایوانکا و اریک بودند. او به فرزندانش افتخار می کرد همانطور که همه ما به او افتخار می کردیم. در آرامش باش ایوانا!”
ایوانا که در چک متولد شد، در سال ۱۹۷۷ با یکی از مشهورترین سرمایه گذاران املاک و مستغلات آن زمان، دونالد ترامپ، در نیویورک ازدواج کرد.

ایوانا ترامپ که از نامزدی دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ حمایت کرد، در سال ۲۰۱۷ کتاب «تربیت ترامپ» را درباره مادری نوشت.


منبع: آژانس خبری بین‌المللی کوکچه

دکمه بازگشت به بالا