جهان

شمار تلفات حملات اسراییل به خاک فلسطین در 24 ساعت گذشته

رسانه‌های بین‌المللی به نقل از وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که شمار قربانیات حملات اسراییل به خاک فلسطین به 27 هزار و 840 نفر رسیده است.

خبرگزاری آنادولو روز پنج‌شنبه، نوزدهم دلو به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه آخرین آمار قربانیان حملات اسرائیل را 27 هزار و 840 نفر اعلام کرده است.

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای که در حمفته است که در پی حملات اسرائیل به این منطقه طی 24 ساعت گذشته 130 فلسطینی کشته و 170 تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

از سوی هم القدره تصریح کرده است همزمان با این آمار تعداد قربانیان حملات اسرائیل به غزه به 27 هزار و 840 نفر و شمار مجروحان نیز به 67 هزار و 317 نفر افزایش یافته است.

پیش حماس پیشنهاد کرده بود که یک آتش‌بس چهار و نیم ماهه نافذ شود که در این جریان تمام گروگان‌ها رها شده و نیز نظامیان اسراییلی از نوار غزه بیرون شوند.

اما بنیامین نتنیاهو، صدر اعظم اسراییل روز چهارشنبه هفتم فبروری (۱۸ دلو) تازه‌ترین پیشنهاد آتش‌بس از سوی گروه حماس را رد کرد و گفت که پیروزی کامل در غزه در دسترس است.

در چهار ماه گذشته، حماس و اسراییل فقط یکبار آنهم برای یک هفته آتش بس کردند که در این جریان حماس بیش از ۱۰۰ گروگان را رها کرد.

 

 

 

.

 

دکمه بازگشت به بالا