افغانستاننگاه‌ها

در جنگ‌ها، کسی که از کشور خود دفاع کند برنده‌ی نهایی خواهد بود

کشور ما روزهای دشواری را تجربه‌ می‌کند و هموطنان عزیز ما دچار رنج و تکلیف زیادی شده‌اند. ولی هنوز مردم با شرفی در دشت‌های سوزان و کوه‌های سر به فلک این مرز و بوم زنده‌اند که هیچ متجاوزی نتوانسته است به آنان پیروز شود. خطوط جنگ پس و پیش می‌شوند ولی در جنگ‌ها، کسی که از کشور خود دفاع کند برنده‌ی نهایی خواهد بود.

پیروزی نیازمند فداکاری و مدیریت سالم است. با وجود انتقادهای جدی که بالای مدیریت و تعیینات سلیقه‌ای وجود دارد، فداکاری سربازان و افسران قهرمان ما در چهارگوشه‌ی وطن، نماد کامل وطن دوستی و ایثارگری است که نوید بخش فردای پیروزی می‌باشد.

با وجود کاستی‌ها، اشتباهات و خیانت‌ها که بر کسی پوشیده نیست، جوانان شجاع و با شهامتی چون جنرال سمیع سادات، فرمانده خالد امیری و صدها و هزاران افسر دیگر در میدان مبارزه قرار دارند که با وجود فشار جنگ، سرسختانه به مقابله ادامه‌ می‌دهند و از کشور خود دفاع می‌کنند.

این موج حملات تروریزم بین المللی و طالبان، گذرا و فصلی است و آنان مانند هر گروه مزدور دیگری، محکوم به شکست و شرمساری دنیا و آخرت اند.

از هموطنان عزیزم دعوت می‌کنم که به پشتیبانی از نیروهای قهرمان امنیتی و خیزش‌های مردمی ادامه دهند. نیروهای مقاومت، اختلافات را کنار بگذارند و چون مشتی محکم در مقابل دشمن جمع شوند. جوانان در اطلاع رسانی‌ دقت کنند که از دید روانی به نفع دشمن تبلیغ صورت نگیرد. به جای انتقاد بالای این و آن، بهتر است هر کدام ما سهم خود را در برابر کشورمان انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا