پناهندگان

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس از کانادا خارج می‌شود

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، اعلام کرد که تصمیم به خروج از بازار کانادا به دلیل قوانین موجود در این کشور گرفته است.

بایننس بزرگترین صرافی رمزارز جهان تصمیم به خروج از کانادا گرفته است که اخیراً مقررات را برای پلتفرم‌های کریپتو تشدید کرده است.

در بیانیه ای از این شرکت، خاطرنشان شد که بایننس “به طور فعال” از بازار کانادا خارج خواهد شد و به دیگر شرکت های رمزنگاری پیشرو خواهد پیوست.

در بیانیه آمده است: «ما امید زیادی به بقیه صنعت بلاک چین داشتیم.

متأسفانه، مقررات جدید در مورد محدودیت های سرمایه گذار برای استیبل کوین ها و مبادلات رمزنگاری در حال حاضر بازار کانادا را برای بایننس غیرقابل تحمل می کند.

در این بیانیه آمده است که بایننس این تصمیم را تا زمانی به تعویق انداخته است که راه‌های معقول دیگری برای محافظت از کاربران کانادایی خود را بررسی کند، اما گفته شد که چنین راهی وجود ندارد.

در این بیانیه، گزارش شده است که سایر کاربران بایننس که در کانادا باقی می مانند، ایمیلی حاوی اطلاعات گسترده ای در مورد اینکه چگونه حساب های آنها تحت تأثیر این تصمیم قرار می گیرد، دریافت خواهند کرد.

در حالی که بایننس مقررات جدید را توجیه نمی کند، امیدوار است به تعامل با رگولاتورهای کانادایی که هدفشان یک چارچوب نظارتی دقیق و جامع است، ادامه دهد. بیان استفاده شد.

کانادا در ماه های اخیر مقررات را برای پلتفرم های معاملاتی دارایی های رمزنگاری شده تشدید کرده است.

دکمه بازگشت به بالا