ورزش

جدول زمان بندی مسابقات کریکت افغانستان درمقابل پاکستان اعلام شد

بورد کریکت افغانستان روز سه‌شنبه، ۱۶ حوت، جدول زمان بندی سلسله بازی‌های ۲۰ آوره در مقابل پاکستان را که در اواخر ماه مارچ در امارات متحده عربی برگزار می‌شود، اعلام کرد.

این سه مسابقه به روزهای ۲۵، ۲۷ و ۲۹ مارچ در شهر شارجه برگزار می‌شود.

میرویس اشرف، رییس بورد کریکت افغانستان، گفت: «ما از تمایل بورد کریکت پاکستان برای بازی با افغانستان در ماه مارچ قدردانی می‌کنیم. این یک دستاورد قابل توجه برای دو کشور همسایه است.»

وی افزود: «ما امیدواریم و مشتاقانه منتظر گسترش روابط خود با بورد کریکت پاکستان و همچنین ادامه همکاری‌های عالی و انجام وظایف مکرر در بخش کریکت با آن‌ها هستیم. این به ما کمک می‌کند تیم و کریکت خود را تقویت کنیم. به طور کلی، ما برای میزبانی و بازی با پاکستان در یک سلسله بازی‌های جذاب کریکت بین دو کشور هیجان زده هستیم.»

نجم سیتی، رییس کمیته مدیریت بورد کریکت پاکستان، گفت:« خوشحالم که سلسله بازی‌های ۲۰ آوره پاکستان در مقابل افغانستان در اواخر این ماه در شهری که مهاجران زیادی دارد و همیشه از بازیکنان کریکت از هر دو کشور حمایت کرده است، برگزار می‌شود.»

وی افزود: «بورد کریکت پاکستان و بورد کریکت افغانستان از یک رابطه قوی و صمیمانه برخوردار هستند که به دهه ۱۹۹۰ باز می‌گردد. حتی امروز، بازیکنان افغانستان در لیگ برتر پاکستان بسیار محبوب هستند. من مطمئن هستم که وقتی بازیکنان کریکت از هر دو طرف برای سلسله بازی‌های بین‌المللی آینده پیراهن‌های ملی را بر تن می‌کنند، بالاترین سطح عملکرد را به نمایش خواهند گذاشت و جمعیت پرشور و عاشق کریکت را سرگرم خواهند کرد.»

افغانستان در سال‌های اخیر چندین بار در رقابت‌های شوراهای آسیایی و بین‌المللی کریکت با پاکستان بازی کرده است، اما این اولین بار است که دو کشور در سلسله مسابقات ۲۰ آوره با هم دیدار می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا