پناهندگانزندگیعکسهنر

جنیفر لوپز از همسر برنده اسکار خود، بن افلک، مشاوره شغلی دریافت می کند

زوج بن افلک و جنیفر لوپز که پس از 20 سال دور هم جمع شدند و سال گذشته با مراسمی باشکوه وارد خانه جهانی شدند همچنان در دستور کار قرار دارند. لوپز که علاوه بر حرفه موسیقی خود به بازیگری نیز می پردازد، گفت که همیشه در مورد پروژه های سینمایی با افلک مشورت می کرده است.

جنیفر لوپز و بن افلک بازیگر برنده اسکار 21 سال پیش با یکدیگر جدا شدند. با این حال، این دو سال بعد دوباره به هم رسیدند و با یک مراسم باشکوه ازدواج کردند.
این زوج که از روز ازدواجشان با هم در مراسمی شرکت می کردند، در اولین اکران فیلم جدید لوپز به نام «مادر» گرد هم آمدند. این دو با صراحت روی فرش قرمز ژست گرفتند.
در این فیلم، لوپز 53 ساله که نقش قاتلی را بازی می کند که سعی دارد از دخترش در برابر خطر محافظت کند، پروژه های موفق بسیاری را در هالیوود امضا کرده است، اگرچه او به خاطر حرفه موسیقی اش شناخته شده است.
لوپز گفت که در مورد فیلم‌هایش همیشه با افلک مشورت می‌کرده که هرگز او را روی فرش قرمز تنها نمی‌گذارد.
این ستاره با بیان اینکه افلک 50 ساله که برای فیلم «آرگو» برنده جایزه اسکار شده است، همیشه نظر او را جلب می کند، گفت: «فیلم هایم را به بن نشان می دهم زیرا او در کارش بسیار خوب است. تعجب می کنم که او چه دیده است. در فیلم و نظر او درباره فیلم چون هنوز فیلم تمام نشده است، قابل ویرایش است.”
لوپز با بیان اینکه درباره اینکه آیا نسخه اول فیلم را به افلک نمایش دهد یا نه، تصمیمی نگرفته است، گفت: “بن به طور کلی می خواهد نسخه اول را ببیند.”
از سوی دیگر، جنیفر گارنر، همسر سابق افلک، گفت که فرزندانش می خواهند فیلم های پدرشان را ببینند.
گارنر که سه فرزند از افلک، ساموئل، سرافینا و ویولت دارد، می‌گوید: «آن‌ها دوست دارند فیلم‌های پدرشان را تماشا کنند و فقط می‌خواهند من مادرشان باشم». گارنر گفت: “آنها نمی خواهند مرا غمگین یا گریان ببینند. آنها هرگز نمی خواهند من را در یک فیلم عاشقانه ببینند.”
بن افلک در حال حاضر با فیلم «هوا» در کانون توجهات قرار دارد و با فیلم هایی چون «آرگو»، «دلبندم»، «پرل هاربر»، «دختر گمشده» و «شهر دزدان» شناخته می شود.
«آرگو» به کارگردانی افلک در سال 2012 برنده اسکار بهترین فیلم شد.

دکمه بازگشت به بالا